Underbara, underbara Du

Plötsligt hamnade jag mitt i en film! Trodde inte sånt va möjligt, men nu vet jag att de går!
Speciellt när man träffar världens mest romantiska o underbara person!
Om de första 5 min ska vara avgörande för att kunna visa sig själv...så sabba jag mig totalt genom att stå o gapa och samtidigt alldeles för påverkad av lit för mycket vin under kvällen..
Men jag hoppas o jag hoppas för livet, att jag inte sabba de (eller sabbar det). Får se vart de bär av i helgen igen... Då drar jag dit...till stora staden till R. Upp till bevis nu Ida, du är bättre än du är med 1.5 flaska vin i kroppen!!! hehehehe (+några drinkar)..... Sabbar jag detta så blir jag såååå lack på mig själv!
Håll tummarna!!
Kram //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback