Nystart

Så mycket som händer på så kort tid... Men finns säkert något gott med de dåliga sakerna med.. Om inte annat hade jag en underbar tid ihop med Dig. Önskar bara den kunde varit längre.

Har gjort om lite här hemma iaf... köpt ny sofffa, blev en grå divan. Jätte nöjd!! Sen plommonlila detaljer till de så som matta, gardiner och ljus etc.. Riktigt snyggt! I köket la jag in en matta under köksbordet, köpt en svart taklampa dit som komemr bli perfekt när den kommer upp!! Sen bröt jag av även där i lite lila. Känner jag börjar trivas här hemma nu trots allt.

På fredag ska jag träffa Helen. Ska ta en fika med henne sen ska hon få göra klart min tatuering vi påbörjat på ryggen. Ska bli kul o se den färdig!! :D Saknat Helen med...får prata lite skit med henne när vi ses, va länge sen.

Har även flyttat in en liten kisse hos  oss. Astrid heter hon. Är av rasen helig Birma och otroligt söt!

Vet att Robin är med  i både min header och press, men har inte ork och ändra de just nu... och inte speciellt stro lust heller... saknar honom så :(

Nu ska jag ta o krypa ner under filt i soffan med nåt gott o mumsa på och ett glas glögg, kolla film och känna mig totalt ensam men ändå stark! :)
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback