Saknad...

I mina drömmar kommer du med armarna utsträckta mot mig.
Du tar mig i din famn och håller mig tätt intill dig. Jag lutar huvudet mot din axel och gömmer ansiktet mot din hals samtidigt som jag drar in din doft ner i mina lungor och ger dig en lätt kyss på halsen innan jag myser in mig igen..
Allt är som förut.. och jag kan viska de magiska orden i ditt öra och höra desamma som svar i mitt.

Min älskade T om du bara visste hur mycket jag saknar dig och önskar att min dröm ska va verklighet.
Är så ledsen för allt tråkigt som hänt mellan oss. Ber till Gud varje kväll att nästa dag ska bli den dagen då allt blir som de va, som i min dröm, som gång på gång besöker mig, både i vaket och sovande tillstånd...

Om jag bara visste vad jag kunde göra för att göra allt bra igen...så skulle jag göra de direkt utan att tveka en sekund.. Men just nu står jag bara här...i ovissheten och väntar på att du ska komma tillbaka en dag.


Kommentarer
Postat av: Louise

skickar över en stooor kram <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback