Sambo

Ja se va fort de kan gå när man väl hittat rätt! :D Imorgon ska älsklingen o jag iväg o kolla på en trea ihop. Så förhoppningsvis så blir de flytt till den 1 mars. Ska bli riktigt spännande. Han bor ju här nu men skaffa något eget ihop blir ju en helt annan sak,då e de inte längre mitt utan vårat :)

Sen efter de ska vi iväg till hans syster Laila påkalasdå hennes lilla Oliver fyllt ett år! Storapojken som dessutom börjat på dagis idag! Tänk när Liam va så liten. Känns nästan som de va igår, ändå e han ju 3.5år nu och stora pojken som KAN ALLT SJÄLV!! ;) Fast nog kommer han alltid vara min lilla bebis...

Igår fick bilen sig ett litet lyft med nya baklysen och lite annat smått o gott. Kollade även in hur den nya fronet kommer se ut på,blir gryyyymt snyggt! Så nu längtar jag ännu mer till sommaren än innan! Detta kommer bli ett helt underbart år!

Kram på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback