Pyssel

Hmm..vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva...
Har skrivit på papprena för nya lägenheten så nu har jag o Toffe blivit sambo på "riktigt" :)
Min bil har blivit lite snyggare och den har fronten klar till i sommar. Bara inredning,motorbyte o omlackering kvar haha "BARA".
Har tvättat sen igår...typ 50 kg tvätt....sucka...men snart är de klart..Bara ytterkläderna som ska torka nu. Snart blir de städa o fixahär hemma...Har ännu julgardinerna uppe så de ska bort.

Odjuren fick rent i burarna idag med. Så känner mig lite duktig ändå.
Sen blir de att vänta in älsklingen från jobbet o fredagsmysa lite med honom ihopmeden film o nåtmumsigt. Kanske ska skämma bort han med extra fin mat ikväll?! Hmm...ingen dum idé.. Han är alltid så snäll o gullig mot mig. <3
Nej dags o sätta fart här nu!
Lovar lägga upp lite nya bilder snart o även ta bort snön från min blogg...nu är väl vintern slut tycker jag! Så kanskelite vår-tema får all snö här ute att smälta bort o värmen vågar sig fram. Röstar för TIDIG vår och en SMÄLLHET sommar! Gör inte ni?!

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback