En liten uppdatering

Oj, va länge sen jag skrev kände jag! Kanske dags nu...
Lite har ju hänt sen sist...
Julen närmar sig med stormsteg och med den kommer allt mys.
Första snön föll för någon dag sen och den fick jag bevittna från fina Söderköping en bit ut i skogen...och tydligen kom den dit innan den begav sig till mitt hus så blev först i familjen att få se den :) Liam o hans nya vänner ville givetvis ut och leka direkt även om klockan va mycket... Tror faktiskt de smet ut en snabbis när vi åkte och köpte mat! Busungar!! :D
Sprang i lördags igenom marknaden på Löfstad slott ihop med Liam, Morgan och två av hans barn...men tror de små tyckte de roligaste va att få klubba, paket och ha lövkrig med mig :P Marknad är väl inte barns höjdpunkt kanske, men va mysigt ändå :) Efter de blev de att åka till Norrköping, blev en snabb runda på maxi innan vi skiljdes åt och jag drog till min bror för att äta en underbart god middag!
Blev först en jätte god coccos/citron drink som jag inte minns namnet på.. Sen blev de toast med räkröra och till de champange, sen en god planka med lite rött vin till. Galet gott!! Efter maten sprang svi alla ut på altanen och kröp ner i deras bubbelpool och låg o kollade på stjärnorna och drack lite champange :)
En riktigt lyckad kväll alltså! På söndagen sen blev de till att kolla på handboll och sen hem..skulle egentligen åkt till Söderköping men blev för sent så vi åkte dit på måndagen ist.
Tisdag jobb sen tillbaka till Sörping där de blev lite vin och tv sen sova. Åkte efter lunch iddag därifrån till Karlstad för att hämta den nya vovven, en söt liten nakenhund vid namn Pablo. Så vo säger välkommen hem hit till oss nu lilla vän! Hoppas du ska trivas här! :D
Nej, dags för sängen....imorgon blir de jobba en stund och lika så på fre....sen får vi se vad helgen bjuder på.
Kram kram

Ps.....JAAAAA jag ska byta min header  och fixa min press så den stämmer bättre! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback