Jättespindel och krokodiltårar

Uff vilken dag....började med att jag o Liam skulle åka ivåg o handla på City Gross i stan... eller vänta..får backa tillbaka en vecka först..
Jag skulle gena genom cykelförrådet en kväll när jag skulle ut med Sheyla och fick se en gigantisk jätte spindel (alltså den va ENORM!!!) sitta på väggen precis vid därren ut...så undvek att gå där mer på några dagar....men när jag tittade in för nån dag sen va den borta o jag har sen dess smugit igenom spanandes efter att den ska ramla ner på mig eller gå till attack.... iaf den har varit helt borta o jag började andas ut...
Tillbaka till idag....
När jag öppnar min ytterdörr o vänder mig om för att säga till Liam att han får ta på sig skorna och komma ut efter mig för jag skulle ut med hundarna innan vi åker så ser jag den där enorma spindeln ta sats för att jaga in i min lägenhet. Den har alltså suttit utanför oh väntat på mig!!!! Halvt i oanik ropar jag till liam att komma ut fort och stänga dörren vilket han gör men ena skon i handen. "Ta på skon snabbt oh trampa på spindeln!!!" oj mamma vilken stor spindel! säger han då och ska PLOCKA UPP DEN!!!! NEEEJJJ!!! RÖR DEN INTE!!! Trampa på den! Fort och hårt så den verkligen dör!!
han fick nog trampa på den tre gånger innan den dog och sen klistra fast den under sin sko för att på ett ben med den döda spindeln under skon hoppa ut och skrapa av den mot vägen. Phu vilken start på dagen..men nu känns det bra.. Liam tyckte de hela va skoj och jag hoppas innerligt att spindeln inte har förstärkning....hua..

Iaf...när Liam somnat för kvällen satte jag på filmen "click".... har för mig att den va lite rolig men slutade med att jag satt med krokodiltårar rinnandes ner för mina kinder samtidigt som jag tog ett stadigt tag i Liams hand o tänkte i mitt inre att fy va tiden går fort...jag ska inte göra misstaget att inte se Liam när han växer upp!!
Japps...så är det...man KAN storgråta av en komedi tydligen haha
Ida i ett nötskal.
Nej, dags att kissa odjuren inför natten så man får sova i lugn och ro.
Natti! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback