Uppdatering

Oj...såg att jag inte bloggat på 1 vecka nu! Illa illa..
Lite har hänt under veckan iaf.. Tino va jag tvungen att sälja, så han åkte i fredags till Mariestad där han får de kanon! Och i lördags hämtade jag min nya pärla Keisha. En Siberian Husky tik. Helt underbar! Ska lägga ut bild någon dag på henne.
Igår blev min bil lagad så nu låter den inte längre som en raggarbil wiiiiii :D
Va även iväg för att kolla vart min wii-konsol tagit vägen som jag lämnade in på lagning i början av aug.. (andra gången jag är där och frågar efter den) Och de visar sig att den inte ens är ivägskickad!! Blev så arg att jag tog hem den igen, fortfarande trasig givetvis... De sa att de skulle ringa mig eller skicka ut ett brev om den inte kunde skickas iväg och hörde jag inget hade de skickat den. Orsaken till osäkerheten va att de skulle plocka fram min garanti i deras system. Men nu visade de sig att JUST DEN informationen va BORTA för de nyligen bytt system och då hade en del försvunnit. Och SJÄLVKLART mitt wii!! Ja va ska man säga..
Dagens ris skickar jag till Viberga, Finspång för otroligt dålig stil helt enkelt! TVÅ MÅNADER nästan utan att de kunde höra av sig och erkänna sitt misstag!!! Tycker att när de är så duktiga och tappar bort sån information så får de skicka iväg den gratis ändå! Är ju inte MITT fel att de bytt system och tappat information! Suck...

Sen fick jag chocken när min studierektor mailade mig och sa att tentan är den 5 okt ist för den 24 okt! PANIK!! Där sprack hela min plan som jag lagt upp för att hinna bli klar till tentan. Nu är de råplugg varje dag, 3 dagar har jag på varje område och de är 3 områden jag ska kunna.. Hälsa, Etik och Lärande. Teoretiker, lagar mm. Jätte kul att stressplugga in sånt! Not...
Men men...får väl skylla mig själv.
Så nu måste jag fortsätta med de. 
XoXo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback