Första advent

Åh vilken mysig dag de blev! :) Började med att Toffe gav sig ut i snöovädret för att köpa hem färskt bröd o massa gott till frukost som vi svullade på länge o väl :) Sen drog vi oss alla tre ut för att möta upp mamma med familj samt hennes sambos föräldrar nere på centrum där de hade julmarknad. Så Liam o min lillasyster ville rida på hästarna som fanns där nere, fullt utsmyckade med täcken och tomteluvor. Sen blev de fiskedamm för alla barn innan vi började kolla in de små stånden. Inget direkt att köpa men mysigt ändå med en stor näve full med julkänsla :) Lyckat trots de stora massorna med snö och vinden som blåste så man blev kall in på benen. Men tacka vet jag termobyxor o stora vinterutstyrseln med mössa, vantar, halsduk och termojacka!
Sen gick vi till Mariagården (kyrkan) för att fika. Jättemysigt!
Kvällen avslutades med film och en god grekisk sallad. Helt perfekt!
I lördags gjorde vi tacos ihop och drack lite vin. (jag drack lite vin iaf) hehe.
Så måste erkänna att mitt liv just nu är heeeeelt perfekt! :D

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback