Fika på stan..men vart e sommaren?

Tog en liten tur med Liam till stan igår, handlade lite kläder till mig själv. Blev grymt nöjd faktiskt!
Idag ska jag ta en fika med sofia! Skönt att vara barnfri en stund med, lillen är ju på dagis nu så passar på att ta en låååång fika. :) Bokade resa till gotland igår med. Drar iväg 1.5 vecka i juli. Ska bli riktigt skönt!!! Blir Liam och jag som åker iväg, skönt att komma iväg själv med honom. Men givetvis finns både mina föräldrar, småsyskon, storasyster med familj och även storebror med familj på plats när v i kommer ner! Eller..åker samma båt som bror, trevligt med familjen som sällskap! :):) Längtar redan!! Nej, dags att dra sig mot stan, Sofia väntar väl snart.

XoXo/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback