Panik på Åhlens

Ja, då har man överlevt ännu en shoppingrunda med Liam, Sofia o Kevin.
Åkte till stan igår för att ta en fika med Sofia o Kevin, och givetvis blev det i samma veva ett varv på stan efter de! :) Men det är helt otroligt att man håller ihop som förälder... Lovar  det är inte lätt när ens son med världens glädje hittar en svart hand/axelväska han glatt uttrycker sin kärlek till genom att krama den hårt och säga..wooow!! Fin!! Tyvärr blev den kärleken kortvarig då handväska inte stod på inköpslistan den dagen.
Skrik och tårar, ja en förtvivlad Liam helt enkelt, va vad jag fick med mig ut ur den affären.. *suck*
Så inget stan för mig idag utan åkte hem till min syster o lättade på hjärtat, åt massa mumma mat o annat skoj.
Avslutade kvällen här med att få en kraftig hjärtinfarkt när Liam stolt fick på en film och deras hemma bio högtalare på maxvolym. Intro till Pingu (piping som Liam säger) är inget man vill höra på högsta volym en torsdagskväll när magen är mätt och huvudet på väg att varva ner till tempo 'dags att sova'

Nu ropar Liam på mig att jag ska komma o äta glass. Så..dags att lyfta på fläsket o palla sig ut i köket o hålla syster o son sällskap.

XoXo// Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback