Nytt år, nya möjligheter..men saknaden är stor..

Ja då har ännu ett år passerat. Skönt måste jag säga, detta året ska inte drabbas av massa katastrofer utan förlöpa lite mer smärtfritt. Fast har ju hänt en del bra saker också år 2009. Shahin kom ju in i Liams o mitt liv. :) Och jag har kommit hans familj väldigt nära, speciellt hans mamma, känns underbart :D Det var nog de bästa med hela året, att han kom till oss. <3 Kom även iväg till Gotland några dagar i somras, va länge sen ja va där så va riktigt skoj! Har fått tillbaka den nära kontakten med Sofia igen vilket också är underbart! Älskar dig gumman <3 Liam har växt och utvecklats massor under året, min lilla pojke bärjar bli stor nu...

Ja..lite kortfattat om några bra saker som hänt mig iaf. :)

Nu sitter jag hos mamma, firade nyår här ihop med familjen, min syster med familj o min moster o två kusiner. Va riktigt skoj! Fast saknar ju Shahin väldigt mycket... Nu har han varit i Brasilien sen den 23/12..o fortfarande är de 2 dagar kvar tills han kommer hem.... :( Men de går väl fort..kanske..

Nu ska jag kolla film med Liam o mina småsyskon.
Puss på er!

 

Kommentarer
Postat av: Kevins mamma

Love you to!



Vad söt Liam är kortet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback