Mycket har hänt...

Från att ligga på toppen till att nå botten på bara några dagar.
Trodde allt hade löst sig och att jag börjat må bättre igen, men skenet bedrar.
Mår sämre nu än jag gjort på länge. Vill bara förvinna bort, men de går ju inte.
Har iaf tagit beslutet nu att ge upp de jag hade, eller trodde jag hade, och gå vidare på egen hand.

På lördag ska jag ut med min älskade Sofia och göra stan osäker, festa bort allt tråkigt som tynger mig och vakna upp som en ny människa. Lättaste sättet att gå vidare är ju ändå att ta stegget och tillåta sig göra de, så då är de dags!

När man pratar om trollen så ringer han. Har väl vaknat precis, bakfull efter att han varit ute med sin polare igår. 

Nej, nu ska jag ta och roa mig lite med Liam, Nova, min syster och hennes Jimmy. 

Har förresten färgat håret. Mahognybrunt. :) E kanon nöjd! Får se kort så fort jag laddat över allt från min kamera till någons dator. 

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback