Vårkänslor!!

Idag kikade solen fram!! Kände direkt att energin låg på topp så efter jag lämnat Liam på dagis vid nio så åkte jag o tankade och sen hem o drog fram putsmedel och snabeldraken. Nu va de dags att städa bilen!
Så den fick en rejäl rengöring invändigt och sen sopade jag av all snö från den och parkarade i solen så nu står den o glassar och blir varm och mysig! Min älsklings bilen! Imorgon ska han in o besiktas, håller tummarna för att de går smärtfritt, han är ju inte direkt ungdom längre stackaren..

Sen blir det Sthlm nästa veckan! Shopping och Tokio Hotel med Sofia i globen, sen utgång på fredagen och hem igen på lördagen. 3 härliga och behövande dagar för två mammor! :) Inte direkt varje dag man har tid att komma iväg utan barn, och mer än en dag dessutom!! Rekord! Fast kommer sakna min älskling.... :( :(

På torsdag innan vi åker med ska vi ha möte jag o Shahin hemma hos mig. En barnterapeut kommer och ska prata om vad som är bäst för Liam ur hans synvinkel, inte lätt att veta vad som är rätt och fel utan att det blir tjaffs när man inte har gemensam eller delad vårdnad. Känns som allt jag säger vänds fel och det slutar med att Shahin tror jag säger massa för att "klanka ner" på honom. Men är absolut inte så och tror han behöver höra de från någon som inte tar varken mitt eller hans parti utan Liams enbart. Så får se hur det går, ska bli intressant. Ingen är ju felfri. :)

XoXo/ Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback