Nu é de fredagsmyyys!!!

Hemma hos mamsen en sväng Liam och jag.
Har uträttat en del ärenden under dagen han va på dagis.. klippt håret, hämtat ut mitt comviq kort, kollat med verkstaden va delarna till min bil kommer kosta...blev lilla chocken på 2365:- inkl arbete...sen kommer bes o skatt på de...skoooooj!!! :(

Ska äta lite kvällsmat här ihop med familjen sen blir de fredagsmys med Liam..Har köpt chips, dip, cola o fixat filmer. Plus att min braiga serie är klockan 20:00 ikväll på sexan hehe han e såååå sexig ;)

Så...bara en fråga som återstår... Vart é grabbarna?!?? :D Trevlig helg och glad alla hjärtans dag till er som firar de. haha själv får jag stå blad folket som tycker det är "överskattat" och titta på alla kära små par som gullar runt. Man blir inte alls avis... humf...

XoXo/ Ida  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback