Toffe...min snälla pojkvän..

Ja...nu ska ni få höra lite som jag får gå igenom här hemma! Har ju inte världens smartaste pojkvän alla gånger! Hmm... hehe men man får sig ett gott skratt iaf. Ni har ju redan hört om hunden men här kommer de senaste. :)

Toffe o jag ligger i sängen o ska sova, båda liggandes på mage...

Toffe- Men va e de här..en rumpa?! :)
Jag- Nej de är min höft
Toffe- Nee jag känner ju den här (knuffar till mig med sig med sin höft)
Jag- NÄ! De är min höft o mitt sidfläsk du känner!
Toffe- Nee kolla här, här e den ju (petar med fingret i höften på mig)
Jag- Men idiot! De är ju min höft o mitt sidfläsk!! Jag ligger ju för sjutton på mage jag med!!
Toffe- Jaha, va?! Oj ja men jag menade ju här.. (petar till högre upp mot rumpan på mig) hehe
Jag- Nee de gjorde du ju inte o förresten e de där inte min rumpa de heller. Menar du jag e så tjock att du inte kan se skillnad på mitt sidfläsk o min höft och min rumpa?!
Toffe- haha men så va de ju inte! Ehum...god natt älskling..
Jag- Mm..tack för den... God natt.

Japps..så illa va de, men blir värre...

Igår va jag lite halvpigg på kvällen o hade tänkt ligga o prata o mysa lite.. men va får man för respons då?! "jag e verkligen jätte trött.." Menar va?! Jag blev dissad av min egen pojkvän!! Ändå hade jag verkligen förtjänat lite mys efter att ha polerat min bil hela dagen o vart sååå duktig!!
O då säger muppen "men jag vet att du egentligen förtjänar de när du vart så duktig så jag får väl ställa upp då"
Sen börjar han spä på de hela när vi kommer in på hur "SYND" de är om honom o han måste få ventilera sin ångest inför sina vänner när han träffar dem på juldagen..o då lägger han upp ett scenarium som lät så här.. "vi har satt in ett system att när min brud gör nåt bra så får hon mysa, men hon slutar ju aldrig göra bra saker så jag måste ju mysa varje dag!!"
Stackars liten han måste ha de så sååå svårt!! Men han tänkte verkligen OFFRA sig för min skull för att JAG ville mysa! Nej, jag vände ryggen till o muttra sen somna jag efter några sprarkar o slag på han för han snarkar då sjukt högt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback