Kärlek till livet

I morse vaknade jag med ett leende på läpparna. På ena sidan låg en underbar pojkvän o höll om mig och på den andra sidan så hade ja min älskade son som höll min hand i sin och sov så gott bara ett barn kan göra.
Så full med energi startade jag dagen med att fixa de mesta som hängt över mig, städat, diskat, satt upp ljudanläggningen som Toffe kopplade in igår och gjort rent i buren till de små djuren i köket. Nu ska jag bunkra upp med vitlöksmarinerade chaminjoner och en film med Liam innan min andra älskling dyker upp och idag i normal tid. Stackaren jobbar över så mycket så ser han knappt om dagarna.. Men idag så!! :D

Och snart nalkas julen. Ska försöka få tag i en gran till helgen tänkte jag och baka lite peppisar och kanske lussebullar om tiden räcker till. Sen måste vi ju ut o åka pulka i Vibjörnsparken också.
Älskar julen och mitt liv!!

KÄRLEK <3


Kommentarer
Postat av: Kevins mamma

Hihi, så lite så gumman! DU vet att du betyder massor för mig :) Och är så glad för din skull, att du äntligen har hittat en vettig kille och att livet rullar på för dig :)

Tråkigt bara att tentan inte gick så bra, men du klarar av det ska du se!

Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback