KARL EFTERLYSES!!

Japps, så e de... Har förlagt min karln nånstans.... Tror han är i garaget. Eller..okej då.. Han ÄR i garaget..men stackars jag då som är ensam här hemma?! Hmm.... Men han gav mig ett gott skratt i natt iaf. haha Inte lika roligt när man återberättar de men han försökte iaf schasa bort hunden (en nakenhund) för jag va irriterad på henne när hon låg o slickade på sig själv (värsta ljudet jag vet och äckligt) O de slutade med (5 min senare) att han låg halvt utanför sängen o putta på henne med en liten bit papper(för han va för lat att resa sig upp o jaga bort henne) medans hon glodde på han som han vore dum i huvudet o han smått irriterad på att hon inte brydde sig! Haha jag tjöt i 10 min efter de!! Så sjukt roligt!

Så nu kan ni föreställa er hur skräckinjagande min pojkvän e! Haha han kan inte ens skrämma en NAKENHUND!!!! Moahahahahha

Kommentarer
Postat av: Laila

Hahaha! Jag ser Toffe framför mig där han ligger och viftar med pappersbiten och kör sitt "öh tschitsi, öh tschitsi"..

Tur för henne OCH honom att han inte pussade på henne iaf.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback