Julbord

Nu har vi styrt runt lite här hemma, färgat håret en gång till (blev bättre men inte bra..suck), och gjort oss i ordning. Toffe är och hämtar pappa i stan och lämnar min bil på jobbet då vi ska polera den imorgon och den behöver tina upp lite innan..
Sen blir de julbord, äntligen. Är så stolt över min fina son med, han blev så fin i håret efter jag klippte honom, så nu kan man fixa de och få de riktigt snyggt. Hade han vart äldre och inte min son hade jag tagit han direkt haha (nej så får man inte säga jag vet), men avundas den tjej som får han i framtiden... Underbarast o vackrast i världen! Ska ta kort och lägga ut sen, laddar kameran lite nu bara, men lugn de kommer. hehe
Blev lite planerat inför julen igår med när Toffe jag och Liam va ute och åt. (Åt en underbar planka..men UTAN champinjoner, de jag va mest sugen på :( ... ) Så nu är de väl bokat att de blir julafton hos mamma som vanligt, sen julaftonskvällen hos hans äldsta syster Cicci i stan. Juldagen blir lugn till kvällen då vi ska ut med hans kompisgäng sen annandagen blir hos hans mamma. :) Spännande att träffa folk från hans sida med. Vänner och så har jag ju aldrig träffat, bara hans syskon. Så håll tummarna för att jag gör ett bra intryck nu.. (ångest)

Dags för fotning!! Brb.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback