Fredag

Äntligen fredag! Tentan är över och bara några få uppgifter ligger kvar denna terminen.
Toffe va på julbord igår med jobbet och imorgon ska vi /Toffe, jag o Liam) på julbord med min pappa och Erica m familj i Finspångs slott. Ska bli riktigt mysigt och hoppas de små liven sköter sig.
Och snart är det jul också! 4 advent står redan för dörren på söndag. Så på måndag blir de nog att fixa granen.

Ikväll blir en myskväll med T och L, ska iväg o köpa mat när han kommer hem, sen blir de nog att korka upp o ta nåt glas till maten. Mumma! :)

Har alla de lika strassigt som mig nu inför julen eller finns det någon som bara sitter och njuter av att den snart är här och de har allt klart med både paket (de är jag klar med!), gran, bak o julmat?! Avundas dem isf..även om det finns en lite charm med julstressen och all trängsel.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback