Tröst shopping

Jaa...hade ju planerat att åka till sthlm denna helgen. Men när planerna blev ändrade i sista sekund så bestämde jag mig för att ja roligt här hemma! Så drog med min klasskompis Kristina på stan eter skolan, fikade med te och kladdkaka med grädde, sen blev de en runda på stan. Köpte först ett par gråa leggings på mq...ett par till mig och ett par till min syster som fyllde 27 igår :D Sen blev det en kofta...skiiit snygg, lång, grå och en plommonfärgad tunika,båda från mq också samt ett stelt armband. Sen vidare till Sisters där jag köpte ett snö halsband till mig och ett diddi armband till min syster.
På väg till Vila för att köpa min jacka fick jag för mig att jag skulle ha ny mobil med...så in på onoff o köpte samsungs nya touch mobil i rosa..tvärfin :D Sen blev det Vila för att köpa min jacka och halsduk jag kollat på länge. Sen en bukett med rosa rosor och brudslöjor till syster. Sen hade jag inte tid för mer. Tror inte jag glömt något nu..
Sen åkte jag och hämtade Liam på dagis, vidare till min systr och åt jordgubbar och klass och lämnade paketen och blommorna. Träffade Anna och hennes lilla son Robin där med..så bokade in en grillning ed dem ihop me min syster och hennes sambo o dotter Nova. Så drog till affären, köpte biff och vitlökssmör sen hem till Anna och Ted o Robin för en lyckad grillkväll med rolig stämning, god mat och rött vin :D
Imorgon ska jag till hm och köpa min "måste" kläder och på söndag blir det badhuset med familjen :D
Kram

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Det är inte dåligt vad du shoppar, hur har du råd?

Postat av: Sofia

Kul att shoppa :)

Önskar att jag också hade en massa pengar jag kunde slösa med, såg en plåbbok inne på Wedins som jag har fastnat för!!

Haha...



Puss

2009-09-28 @ 18:39:23
URL: http://mammasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback