Ny design..igen

Japps, då svinen kommer fram i folk så blev de dags att radera de förflutna.
Tråkigt bara att de blev så här... gillade verkligen honom. Men redan igår skrev han dit ett stort F på sin sida på nattstad. F står då självklart för Frida. Kuuuul....

O han som bad mig följa med till gbg...säga upp min lägenhet o skaffa en trea till oss i Norrköping i höst...de skulle va han o jag livet ut. Han skulle aldrig röra någon annan, för fanns de någon i hans ögon som han gillade såg han ingen annan än den personen. O jag skulle känna tillit till honom för han hade inte känt så här på länge och han trodde inte han kunde bli kär igen men de hade han blivit i mig.... de e bara en liiiiten del av allt han sa senaste dagarna..INNAN han gick till henne och hade sex med henne och bytte ut mig mot henne.
Dagen efter va jag och Liam (som han för den delen va helt inne på o ta papparoll för och älskade) helt bortglömda o betydde inget för han.

Hur kan folk vara så sjukt grymma?? Förstår inte att jag tillät mig lita på honom. Borde förstått att de va för bra för o va sant. Han är fortfarande player, och av den värsta sorten.

Men återigen. Grattis Frida, du lyckades ta Anton från mig genom att få han i säng. Vilket jag inte hade gjort när vi sågs ännu, vilket jag idag är överlycklig för. Han menade verkligen allvar när han sa att de va viktigt för honom. Konstigt bara...att han sa till mig att han skulle bli sjukt ledsen om ja rörde någon annan. Att vi lovade varandra att inte röra någon för vi va ju typ ihop osv... Men allt är bara ord.

Stackars den som försöker charma mig nästa gång...lär varken ta åt mig eller tro på de orden..

Nu ska jag upp, äta frukost, träffa syster och sen dricka med Liams pappa här hemma. Alkohol läker alla sår sägs de ju...så ska testa o se om jag vaknar som en ny människa imorgon.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback