"Du och jag, ingen annan. Tillit" Timmarna senare gick han till en annan tjej.

Ja..de va de hjärtat...undrar hur många man har...tror jag börjar få slut på mina iaf.
Vilka lögner jag hört. Och sen säger han... Tänker fortsätta träffa henne o satsa på henne, bara för dig att acceptera o respektera. hahahaa....assåå...vem tror han jag är?
Men nu vet jag..att även den som tycks va snäll, pålitlig och som får en att verkligen lita på honom, är MINST lika stor skit som mina tidigare. Tur säger jag att han o jag inte hunnit gör något ännu. För då hade jag bara känt mig smutsig nu. Men kanske är de allt hänger på....kanske hade jag haft min Anton nu om jag släppt till när han va här? Frida gjorde tydligen de och de fångade hans hjärta mer än jag lyckades med. Grattis till henne. Efter 57 missade samtal under helgen han va här plus massa mess...så fick hon äntligen träffa honom igen och dessutom lyckades behålla han. Kul kul..
No trust, no tears, no boys. Its my new life. And i will live it till the day i die.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback