Vilken helg...

Va på lillebrors kalas på lördagen, va jätteskoj. Åt massa gott o moffsade i oss massa kakor o tårta o sånt. :) Lekte lekar ute i de fina vädret o va med på fiskedam. Studsade på deras enorma studsmatta o spelade fotboll och mycket mycket mer. Så ja, när kvällen kom och hemgång närmade sig va man helt slut. Men ingen tid för vila, va bara hem o byta om o göra sig i ordning sen hem till min syster och hennes sambo. Satt hemma hos dem o drack lite o spela ps3 ihop med Anna o hennes man Ted samt deras grannar. Sen tog vi och gick ner till Hotellet och släppte loss där. Dansade massor och hade faktiskt riktigt kul jag o tjejerna. De två grabbarna stod mest i baren..som vanligt hehe. Sen blev det hem o sova direkt för alla...vi är inte vana att festa så mycket längre haha alla är småbarnsföräldrar. :)

Idag har det bara varit lugnt....Liam kom kring lunch så vi sov middag ihop han och jag..sen kolla på film o myste o så. Nu sover han för natten och jag ligger bara här o ligger...ganska pigg efter alla timmars sömn under dagen. Så ska ta o knöla i mig lite bullar som mamma skicka med mig hem. :D

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback