Chocken

Fick ett samtal från Liams pappa...som jag sagt tidigare skulle bomben släppas o sanningen fram till hans föräldrar ikväll.... Orden jag hörde i telefonen va.."de vill döda oss"....Mitt hjärta stannade...."vaaa??" va de jag fick fram...
Va hör jag då?? Då börjar han skratta åt mig o säger han skämtar..att de blev jätte glada. Alltså herre gud säger jag bara de va bland de värsta jag varit med om.... Nu har jag två saker jag ska ge igen för...först ska jag släppa han på middag med min syster, själv... Sen ska jag nog skrämma han på något annat vis med...de kommer igen vännen tro mig!!!
   Men då blir de till att träffa Liams farföräldrar imorgon då. Läskigare än läskigast...hehe men får hoppas de går bra.

Håll tummarna för mig alla. :D

Kram

Lill Zlatan tränar i väntan på bussen hem. Nya tröjan e på o bollen i rullning som han fick av farbror. Supersöt i kläderna, ska ta kort på han imorgon i dem. Tack :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback