Faderskapstest och mera shopping

Va på möte idag på morgonen ihop med Liam och hans pappa. Gjorde faderskapstest och sen gick vi och åt en frulle på donken.

Efteråt mötte jag Ebba och de blev en frulle till där, inte för Liams och min del då hehe men för Ebbas :) Gcik sen på stan med lillen eftersom Ebba skulle iväg till jobbet. Blev lite fina kläder till Liam iaf, somriga och fina. Så där stack drygt 700 kr iväg på mindre än 15 min...suck....

Åh! På fredag har han maskerad på dagis så köpte snabbt en jättesöt Dumbo-dress på internet. Med stoppad mage och hatt och allt, otroligt söt, bara 267 kr inkl frakt :D Weee för tradera!!! :D
Men nu är det nog fördigshoppat för denna månaden... :/ Men känner jag mig rätt så trillar det nog in minst en klänning till i garderoben och ett par klackskor till...hörde ryktet när jag va inne idag att de skulle komma in nya skor under dagen så de skulle vara uppe till imorgon. Och eftersom det är marknad och så i stan imorgon blir de helt enkelt att åka in dit och då kommer nog ett par nya skor med hem också... Kan ju inte låta bli, de är så roligt med skor. Och så fina...åhh...vill ha alla där inne!!! :D

Nepp, dags att..jaa....flytta sig till soffan och kolla tv eller nåt. Lillen somnade i soffan till Babar, gjorde jag också för den delen..hehe...så blev en tidig kväll för mig iaf. :)

Kram


Leker i pappas rum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback