Nystart på bloggen - uppdatering

 


Oj, känns som det va år och dagar sen jag bloggade sist. :) Men ska försöka bättra mig, om inte annat för min egen del.

Lite uppdatering till er som missat senaste tiden i mitt liv. hehe...anteckna noga nu :P
    Min lilla son, Liam, är inte längre så liten längre, har börjat planera han två års dag som äger rum den 7/8 :) Inte för jag kommit speciellt långt i planeringen men tankarna finns och det börjar närma sig prio ett.

Jag har börjat plugga, till sjuksköterska, har snart gjort min första termin och ibland undrar jag om jag kommer klara det, är en riktigt tuff utbildning och nivån på universitetet är inte direkt vad man är van med. Men de ska nog gå bra, med lite vilja och jädra anama så!

Annars är det väl som för de flesta andra föräldrar...men kliver upp, iväg till dagis, till skolan, hämtning från dagis, laga mat, byt blöjor, städa, städa ännu mer och byta några blöjor till, laga något som hunnit gått sönder under tiden man va på toa, trösta, skälla, mysa. Bråka med läggningen som när man tror den går perfekt vänder och blir ett elende igen.  Ibland vet jag inte vem som somnar först, Liam eller jag haha, men för det mesta är det nog han.
Nej, dags för läggning, vart lite fredagsmys här men nu börjar klockan bli mycket för små barn som Liam.

Kram

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Haha så sött, hurra för baarnen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback