Stressig dag och kärlekstjaffs

Vaknade en aning för sent, upp och fixa frukost och iväg med Liam till dagis. Kom fram en timma sent ca men bättre sent än aldrig :) Sen hem för att pusta sen städa o plugga innan Liam skulle hämtas på dagis  igen.
    Men icke, hinner inte mer än lägga mig i sängen så riner telefonen och de visar sig jag blir tvungen att stressa ut i regnet igen o iväg till stan för att prata med någon gällande faderskapet på Liam.
    Så iväg o dit o sen hem o stress iväg till sjukhuset till två eftersom jag fått tid till läkaren för är iaf något fel på det och äntligen togs det på allvar och jag fick remiss till röntgen i maj månad nu. Skönt. Slapp även betala för detta besöket heheh man har väl talförmågan kvar och respekten i att vara blivande sjuksköterskakollega till eventuellt just dem haha :p
    Sen iväg hämta Liam och hem till min syster en sväng. Fick skjuts hem av henne sen eftersom hon ändå skulle hämta din dotter Nova på dagiset som ligger nära mig. Så blev det städa, laga mat, äta o sen möte här hemma eftersom jag vill ha större lägenhet o min hyresvärd är så gullig att hon kommer hit o pratar om de då jag har dåligt med tid om dagarna (Som nu kanske hör)

Men men...Nu sover Liam iaf och killen är på träning. Så ska ta och flytta mig från sängen till soffan, fixa lite nudlar och sätta på en bra film eller zappa bland tv kanalerna.
Men först ska jag försöka döda den där flugan som irriterar mig mest av alla just nu och har gjort det de senaste dagarna om inte veckorna!! Hatar flugor, så äckliga. Bläää

Kram


Kommentarer
Postat av: Denna sanna kvinna

Hehe lika bra att han inte får smak på det, när dem fått det är det kört. Då är det bara film som gäller


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback