Sovmorgonkrasch och tuuttuuut bröst

Ja, ledig dag, sovmorgon....jo tjena..ledigt va de väl men 07:00 vaknade Liam med största leendet. Han satte sig up..neeeej tänkte jag o gömde mig under täcket... (mammagris som han e sover han morgontimmarna hos mig hehe) Men nee..han har redan sett jag e vaken och tänker inte somna om....suck...så han drar av mig täcket o sitter sen o petar frenetiskt i mitt ansikte med ett finger o säger "Pet" varje gång...så illslut pallar jag inte utan kastar ner en skrattandes unge på kudden igen o tänkte nu ska jag sova kan jag lova...men näää...klart inte..så va ba att kliva upp efter att han noga o helhjärtat studerat när jag satte på min bh o under tiden har han släppt några kommentarer som "ooojjjj... tuuttuuut" och satt ett finger på ena tutten o klistrat på sitt största smil o ögon stora som bowlingklot..ja se killar...Tack Brian för det enda du lärt min son. Ehumf...

Iaf...blev dagis för Liam o ett möte för mig under dagen. Sen slog vi oss ner i soffan o kollade på film, vilket inte intresserade Liam ett skvatt trots jag satt på Babar bara för hans skull...Så blev ett bad ist och det uppskattades desto mer :D Så efter en stunds plask o lek som fint bildat en egen sjö på golvet var det dags för mat.

Nu ligger han sovandes (okej erkänner...på min arm...) och jag kan pusta ut efter en smärtfri dag.
Har även pratat en del med Liams pappa idag och det är riktigt roligt. Fulade oss lite i camen inför honom tidigare under dagen o de uppskattades nog  till fullo av alla tre :)

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback