Pirat med fläskläpp - Helgens bravader inget att leka med

Phu, äntligen (va säger jag verkligen de här nu??) är helgen över!! Har varit en rolig men mycket intensiv helg hemma hos mamma. Fick ett ryck och tog cykeln med Liam bak hem till henne i lördags innan lunch, är drygt en mil dit så kände mig väldigt hurtig  i värmen :) Har varit ute i timmar och lekt med mina småsyskon och även syster dottern Nova som mamma skulle vara barnvakt åt under kvälle och natten. Phu säger jag bara vilket tempo det blev.
Men på kvällen grillade vi, helt underbart, och åt ute i deras nyrenoverade uterum. Myspys.
Stackars Liam dock, hans dag blev nog mindre rolig... Började med jag råkade peta honom i ögat när vi cyklade och busade lite på samma gång...så han fick en mindre blödning och ett rivsår. Givetvis hade jag träffat klockrent med nageln... :( Kände mig så elak men efter en minut tröstande hade han glömt det och lyssnade intressant på fåglarna jag försökte distrahera honom med. hehe När vi komemr fram till mormor och vi ka gå ut efter en liten fika så ramlar han (vet inte vad som hände eftersom jag ännu var inne) och mammas sambo kommer in med honom gråtandes och blodig. Japps, han hade fått världens fläskläpp uppe så ser ut som han är misshandlad nu. .
Själv tappade jag rösten och imorse när jag vaknade kunde jag inte prata alls på flera timmar...nu hör man iaf vad jag säger med loite ansträngning. ..dumma pollen....

Hepps, ska ta och lägga Liam nu, sent igen...ajaj mig...sen blir de tv och mys för mig själv o soffan.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback