Blodsband - Det enda sanna bandet...

Tacka vet jag blodsband... Min familj är de enda som inte lämnar min sida, vad som än händer....  Tack <3

Spännande middag ihop med Liams farbror på O´learrys. Blev en del lek efter också då bussen inte gick förren en timma senare. Så de fick nog lite tid att bekanta sig med varandra. Liam deckade pladask efter på bussen hem hehe så han hade nog haft väldigt roligt. :) Va trevligt iaf....massa nervositet i onödan för min del..han va ju inte alls farlig :D

Nu ska jag lägga mig i sängen o ruttna bort och hoppas ingen hittar mig på några timmar... Sen kommer väl beskedet på hur farföräldrarna tog att höra att de har ett litet barnbarn. Läääskigt.... Får se om de blir av att träffa dem imorgon, beror helt på hur det går ikväll.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback