Bästa dagen på länge :D

Idag träffade jag Liams farföräldrar...va jätte nervös o stod utanför med hans pappa en stund innan han tillslut sa kom då så går vi in..neeeej tänkte jag men aaa gick in iaf..
Han familj va underbar. Förstår han är en sån bra kille som han är för verkligen jättegulliga föräldrar. Liam styrde runt och utforskade vareeeenda liten vrå i deras lägenhet o tryckte i sig minst 4 äpplen.... helt otroligt. Sen gick vi ut en stund pappsen Liam o jag och lekte i deras lekplats utanför. Liams pappa o jag satt på hans rum en stund och pratade och kollade på kort från när han va lite, de är läskigt lika måste jag säga..ni ska få se. Kom dit 09.00 och kom därifrån 16:30 ca. Tvingade ner lillen i vagnen på vägen till bussen och han somnade ganska direkt efter en minuts protest, måste varit helt slut efter dagen då han vägrat sova middag. :)
Tror alla är nöjda nu när dagens slut börjar närma sig. Min dag va iaf Toppen! Kändes helt perfekt och ska bli riktigt roligt att lära känna hans familj bättre och få umgås mer med honom och dem.

Kram

Vem är vem?? hehehhe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback