Stockholm

Ja....då sitter man på bussen hem från sthlm. Har tillbringat mig helg där, träffa vänner och min kusin. Så blev grönan med Felicia sen utgång med grabbarna. Fick äntligen se Meiioos omtalade musikstudio :) Riktigt musikt, roligt o få vara där även om soffan inte va den största o sova i haha ;) Ska lägga upp lite bilder därifrån med men blir sen när jag kommit hem.
Liam har med tanke på min lilla tripp varit hos mormor hela helgen. Bada o lekt och varit på utflykter o levt ett riktigt prins liv. heheh så får se om han ens vill följa med tråkiga mamma hem sen :)
Har iaf varit riktigt roligt och skönt med en semester till huvudstaden. Men som man säger...borta bra men hemma bäst.
Ska bli skönt o komma hem igen ändå....handla, fixa god mat o mysa med lillen som jag saknar massor nu efter tre dagar från honom. De längsta jag varit ifrån honom.... :(

Något jag kommit på under resan med är att jag måste ta och köpa mig ett par hörlurar till datorn för har bara radio på min mobil och det är smått jobbigt och leta kanal efter vart man kommer med bussen.... haha Hade varit perfekt med musik så jag kunnat koppla bort folket med STORA problem som sitter bakom och breve mig....så sjukt högt de pratar och slår på stolen och skriker och Gud vet vad...riktigt irriterande är det iaf...
En annan sak jag lärt mig är att gå på gröna lund o klackar när man redan har skoskav är inget jag gör om..Så nästa gång åker skavsårsplåster och ett par bättre skor med ner i väskan.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: höhö

lite kul att vi som satt bakom dig "råka" se vad du hette på din blogg bara för att kunna gå in och se ifall du lacka på att vi satt o gapa hela tiden. sorry om vi var lite högljudda, men efter en vecka på p&l i borlänge har man lite att prata om. plus att det är sånna vi är bara. ha det bra idaahl =)

2009-06-29 @ 23:52:55
Postat av: Ida

haha aaaa niii.....va nära att vända mig om och be er va tysta faktiskt. Skulle också varit i Borlänge men blev inte så, men förstår ni hade mycket att snacka om, lyssnade dock inte på er utan hörde bara massa irriterande höga ljud. Men lugnt, ni va inte ensamma, bruden breve mig va lika jobbig hon haha. Hoppas ni hade roligt iaf. Mvh/Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback