Sommarlov snart

Nu är skolan snart slut för denna terminen, bara ett kort möte på måndag också sen sommarlov!
Haha roligt att säga de igen..sommarlov..hehehe...va inte igår man hade de liksom :)

Annars har veckan varit lugn...va i stan en sväng igår och träffade Liams pappa en timma ca..sen vidare till stan där jag mötte min klasskompis Helene så vi åt lunch o gick på stan en sväng sen blev de fika o iväg till skolan. Liam somnade så fort vi kom till skolan haha så roligt va de där liksom. Men lika bra de, kunde jag hämta min tenta och prata med läraren i lugn och ro utan att jaga barn i föreläsningssalen.

Städat och tvättat har jag gjort med. Nu ska jag iväg o hämta min älskling på dagis sen ska vi till Finspång centrum o fixa lite saker innan de blir hemgång.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback