snabbgenomgång av det som hänt

Efter lite klagomål från några att jag uppdaterar dåligt så gör jag en snabbgenomgång på vad Liam och jag gjort sen sist. :)

 29/5 va vi på Finspångamarken efter dagismaskeraden o då fick Liam en hajballong och popcorne, åka karusell o fiska i fiskedamm. :) En riktigt lyckad dag i de fina vädret.

3/6 va vi ute i lekplatsen här på gården. Blev en kortis då vädret inte va de bästa och det snart blev oväder så vi snabbt fick springa in.











4/6 skämdes Liam bort lite med en hoppborg som jag blåste ihjäl mig på då jag kom på jag inte hade något att pumpa upp den med. Tog två timmar kan jag upplysa alla om...non stop blåsning...
Sen fick han en stor pool med rutschkana och fontäner..haha men upptäckte den va för stor för våran balkong så den måste ner på gräset för att kunna användas..lite tråkigt men inte direkt jobbigt egentligen eftersom jag bor på bottenplan :)
 

Sen till idag då...regn regn regn.....sååå tråkigt väder..men på med regnkläder o sen ut....fast vet inte..visst va de väl mysigt en stund..men när skorna började läcka in och de plaskade om fötterna när man gick..då va de mysiga borta o regnet som piskade ner blev bara irriterande och kallt... Men lite bilder innan humöret vände på oss iaf :)

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback