Grillkväll hos mig

Min kära kusin Felicia kom till mig på lördag fm från Sthlm. Gick en sväng på stan medans Liam fick sova middag hemma hos pappa, farmor och farfar. Sen åkte vi hem, fixade oss och så kom Shahin (Liams pappa) och en kompis till han med massa kött och tillbehöv samt en ny grill. Tror de köpt kött för tio pers...MINST. Blev en lyckad kväll, avslutade med film i soffan innan de drog sig hem till Norrköping igen.
På söndagen sen gick kusinen, jag och Liam ner till centrum och åt pomme och lekte i bollhavet. Sen hyrde vi film och köpte godis så satt och svullade hela helgen.
Nu har hon åkt hem och jag sitter här i soffan och lyssnar på den kraftiga åskan som dundrar här utanför.

Hopaps helgen bjuder på fint väder då planerna och förväntningarna på Gotlandsresan är stora. Ska bli så kul att träffa gamla vänner och se ön igen...min älskade barndoms ö... :)
Planer som står på listan är bla pippi huset med Liam sen träffa Anton på lördagen, ut och äta och så med honom. Ska bli riktigt kul. Gick på dagis och ett år i mellanstadiet ihop med honom. Så ska bli riktigt kul. :D

Kram kram

 behövdes tre killar för att få ihop grillen :P
grillmästarna hehe
 1/4 av allt kött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback