Bad i Lien

Idag åkte vi till sjön Lien och badade ihop med hela familjen utom min systers sambo som jobbade. Blev inte mycket bad då gungorna, vollybollplanen och studsmattan va de roligaste enligt Liam. Mycket springande för mig hela tiden som fick jaga en unge som h1ela tiden smet från mig. Men va mysigt ändå. Tillslut somnade Liam helt utmattad på filten i skuggan. Nu är vi hemma igen och ska ta och cykla iväg och lämna in däcket till barnvagnen som oturligt nog fått punka...

Glömde berätta igår förresten... Liam lyckades på morgonen igår låsa in sig på toa. Så med våld fickjag plocka ner hela låset för att få ut honom... Gick bra lyckligtvis, men nu är det en handduk som gäller på dörren så den inte kan stängas av små barn. Dagen innan så fick jag hämta ut en panikslagen son ur en becksvart klädkammare som efter de fått lås på sig.

Ser för den delen ut som de blir en kort semester till Gotland den 10-12 juli, förmodligen ihop med Liams pappa. Så blir tält då det inte finns något boende ledigt, men kan ju va mysigt de med. Ska ut en kväll och träffa gamla vänner själv med...ska bli kul. Hoppas på bra väder bara. :D

Kram


Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Ohh herregud jag hade fått panik, eller ja kanske här hemma eftersom det bara är att öpnna med en kniv :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback